woensdag 1 april 2015

Painting finished !!

HI there!


Yeah, heb eindelijk dit schilderij afgemaakt. Was dit doek ooit maanden geleden begonnen, maar het werd niet zoals ik wilde. Nu heb ik het met gesso overschilderd en er iets compleet anders van gemaakt!
Yeay, I finally finished this painting! I started this canvas ages ago, but it just didn't turn out the way I wanted. Now I painted it over with gesso and turned it into something completely different!














Painted the sides as well (they are 4 cm) :





















Some close ups:

Weet niet zeker of ik het te koop zal zetten of in mijn eigen keuken zal hangen, zodat mijn kinderen het de hele tijd kunnen zien, haha
Not really sure if I will put it up for sale or hang it in my own kitchen where my children can see it all the time (haha)


Wishing you a colorful day!

xo Madeleine

4 opmerkingen: